European Challenge Cup 2013

vaporeon European Challenge Cup 2013 promoAfgelopen jaar was de European Challenge Cup een International Special Premier Event dat bezocht werd door 335 spelers afkomstig uit 16 Europese landen, de Verenigde Staten en Mexico.
Dit jaar werd het toernooi gehouden op zaterdag 9 februari (ronden volgens Zwitsers systeem) en zondag 10 februari 2013 (finales) in Sporthal Elderveld, Breezandpad 13, NL-6843 JM Arnhem, Nederland. De opkomst was nu iets hoger: 340 deelnemers. Alle deelnemersK_Pika_Gengar ontvingen een attentie, een booster BW Plasma Storm en een US State promo bij binnenkomst. In de ruime sportzaal waren speeltafels opgesteld en er was ook een trubine waarop familie en vrienden konden plaats nemen, daar moest je ook naar toe wanneer je kaart ronde was gelopen en Mastersanderen nog bezig waren. Er bleek ook een gezellige eetgelegenheid aanwezig te zijn, direct bij de  ingang van het sportcomplex. K ging op de foto met de twee grote knuffels, Pikachu en Gengar. Het was een lange maar gezellige dag. Ik speelde tegen twee mensen uit Noorwegen, een Fransman, een Engelsman, een Nederlander, een Belg en ook tegen die enige aanwezige Americaan (bij de masters) . Het enige nadeel bij zo een groot toernooi is dat je ook tegen iemand kunt moeten spelen die speelt met kaarten in zijn eigen taal. Ik weet aardig watSportzaal kaarten  uit mijn hoofd, maar niet allemaal en Franstalige kaarten kan ik echt niet lezen. Gelukkig kun je bij Pokemonkaarters er meestal wel van uitgaan dat ze eerlijk spelen. Zekers op toernooi niveau. Helaas heb ik met de zeven rondes, maar 2 punten gescoord. Verliezen is niet erg, maar mij een paar potjes werd ik wel erg snel uitgeschakeld. En ja, dan zit je weer een drie tribune_aanwezigkwartier aan de kant. Aan het einde van dag was ik helemaal kapot. Rond zeven uur vertrokken we weer richting Rotterdam, het sneeuwde behoorlijk en dat was best eng rijden. Maar goed, we hebben het toch maar mee gemaakt: de European Challenge Cup 2013. Pokemon rules!

Over Ronald

Pokemon kaarten,
Dit bericht werd geplaatst in Toernooien en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

Plaats een reactie